Al-Fatihah..Syafiah Humairah Sahari Mati Didera

>> Sunday, February 28, 2010





Salam kepada blogger skalian..siapa dah baca Utusan Malaysia or surat khabar lain arini?Kepada yang belom baca tu baca la k.Kepada yang dah baca mesti tau siapa Syafiah Humairah Sahari ni.Ni la mangsa terbaru kekejaman manusia..Budak 3 taun kena dera sampai mati.Sebelum ni aku penah wat entry kes buang bayi.Aku banyak mencarut kat entry tu..skarang aku lebih cool.Nak caci maki pon takde guna dah.Budak tu pon dah arwah..Apa yang boleh kita buat sedekah AL-Fatihah je.



Sedeh beb aku baca berita tu..bayangkan budak umur 3 taun kena sepak terajang guna kasut bola.Pukul sikit pon budak-budak dah terasa sakit.Ni kan pulak kena sepak terajang..Angkat pastu hempas.Huhh..Korang nak tau siapa yang dera?KEKASIH mak budak tu..!!Cam HARAM je prangai mamat tu kan.Pastu boleh plak cakap kat doktor budak tu kemalangan jalan raya.Apa dia ingat doktor tu bodoh cam dia tak tau bezakan cedera kemalangan or dera.



3 taun beb..Bayangkan.Besar mana je budak umur 3 taun tu..Halus je.Sanggup lak dia nak buat camtu.Apa jenis manusia la mamat ni..Apa yang dah merasuk kat badan dia pon aku tak tau.Apa la salah budak tu sampai camtu skali dia buat.Datuk budak tu cakap..Syafiah Humairah Sahari takot kalu tserempak ngan kekasih mak dia tu.Dia akan sembunyi kat semak..Bayangkan ketakutan budak tu camne.Mesti sebelum ni pon dia penah diseksa..Sebab tu dia takot.Datuk mangsa pon ada bagitau yang dia pernah tertengok kesan api rokok kat bawah dagu & kaki mangsa sebelum ni.Ishh..memang syaitan la mamat tu.



Akibat kes ni jugak terbongkar la hubungan HARAM mamat ni ngan ibu mangsa.Dorang blakon je cam suami isteri..tapi sebenarnya tidak.Pompuan tu tak boleh kawen sebab masih bersuami.Apa nak jadi la skarang ni..Aku pon malas dah nak tules panjang-panjang.Apa-apa pon beb..Korang baca sendiri la k.Al-Fatihah kat Syafiah Humairah Sahari (3taun)...



skian..





8 comments:

::cdot the dot:: February 28, 2010 at 6:10 PM  

alfatihah...memang lahanat lelaki ni..cilakak, takda org lain dia nak blasah gamaknya..aduyai....syial!!!

kaChaNG_dEwa February 28, 2010 at 6:57 PM  

Tu la pasal..nak tunjuk jantan tapi ngan salah orang.carik la yang sama padan..baru tau camne rase

ejaa February 28, 2010 at 8:59 PM  

al fatihah.

terkejut gak bace info pasal ada ank luar nikah ibu mangsa dengan pembunuhh tu.
dah terbongkar kan.
huhu.
moga dapat balasan setimpal la pembunuh tu!
tak patut.
ada baca berita, mangsa tak menangis pun masa kena dera time tu.

kaChaNG_dEwa February 28, 2010 at 11:36 PM  

fuhh..nak nanges camne kalu perot dh kena sepak.nak sedot nafas pon susah..apa lagi nak kluakan sora.azab budak ni tunggu ajal dia..mamat yang dera ni lak aku rasa gantung pon tak cukup.cepat je mati.xadil ngan azab yang budak ni tanggung.damn..

Anonymous March 2, 2010 at 10:04 PM  

Al fatihah buat Syafiah Humairah.

SayaArwah Syafiah Humairah.
Lelaki tu betul2 bukan manusia,sedangkan binatang tau sayangkan anak2. Hairan nya,mcmana boleh emak Arwah tak menyedari yg anaknya selama ni di dera oleh lelaki syaitan tu? Adakah si ibu juga terbabit dgn penderaan anak darah daging nya sendiri?
Kalau lah saya ada kat situ,memang budak tu saya ambik dan tak bagi kat emak dia pun. Datuk Arwah pun,kenapa tak ambik Arwah tu setelah nampak bekas cucuhan rokok kat dagu Arwah? Saya harap lelaki syaitan tu mendapat hukuman yg setimpal, dan kalau boleh biar dia di dera sedemikian rupa.
Sedih, betul2 sedih dgn nasib Arwah :'(

kaChaNG_dEwa March 3, 2010 at 9:41 AM  

tu la kan..mustahil mak dia tak prasan.abistu sapa yang mandikan budak tu slama ni.tak kan tak pernah nengok parut kat badan anak dia.adakah mak dia pon terlibat?

Anonymous March 5, 2010 at 8:49 AM  

yang aku bgang ni....org tepi2 yg nengok ni mcm bodo n bangang....pakat2 la tolong...menyesalnye aku kalo ade org kampong camni...baik timbus diri dalam kubo sendiri la...sian budak tu...da la anak luar nikah,kene dera plak tuh...aku nak anto anak kat org jaga pon aku pikir dua tige kali sekurg2 nye aku takla nyesal kalu pape jadi...mak die pon aku anggap bersubahat kos die tau...misti die tau...

kaChaNG_dEwa March 6, 2010 at 7:35 AM  

tak guna idop bejiran kalu nak tengok je kejadian camni..kang blaku kat kluarga dia plak camne?takde sifat nak amik tau langsung.kuat sangat ke mamat yang dera tu sampai tak brani nak halang?aku pon rasa mak dia tau.mustahil tak tau kan..parut lama budak tu pon ada lagi.apa2 pon tunggu je la siasatan polis

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP