Lelaki IMPORT Hebat..!!

>> Wednesday, February 24, 2010


*Dari Utusan Malaysia*

wahai sekalian makhluk alam yang bergelar perempuan/wanita/gadiz di Malaysia..!!aku skarang nih dalam kemusykilan sket.makin ari makin banyak kes pompuan ekot Boipren lari..yang aku tak boleh bla mamat impot yang dorang pilih.apa mamat tempatan cam aku ni tak laku ke?jawab sket..

biasa mamat import ni dari LOMBOK dorang pilih.ntah apa yang best sangat aku pon tak tau.hebat sangat ke dorang tu..??gagah ke..??ensem ke..??seksi ek..??badan ketol-ketol kot..aku pon tak tau apa yang dorang ni nengok.ayat power kot..kalu tak pon tpengaruh ngan cita endon..bajet RANGGA.huhh...

adess..terEMO lak.hahaa..bukan apa beb.kesian kat dorang gak..umur baru stahun jagung dah nak ikot boipren.lari lak tu..bukan nak gitau mak bapak.dah rasa idop susah kat sana cakap mo balik MALAYSIA lak.kan dah nyusahkan..pastu ada la rombongan dari krajaan MALAYSIA g amik dorang kat sana.duit rakyat tu beb dorang pakai..ingat datang dari mana duit tu?kan dah nyusahkan orang laen gak..

tak salah kalu nak kawen..tapi guna la cara elok sket.korang nak pilih mamat import ke apa ke tu tak kesah.tapi kena ekot LAW la.ni men redah je..ntah ada ke tak pasport nak g sana.tak pasal-pasal jadi pendatang asing kat sana..

kepada gadiz-gadiz yang baca entry ni korang pikir-pikir la k.korang kan generasi bijak pandai..pikir la sket.mampu ke dorang nak sara korang.batin mampu la..zahir camne lak?nak bagi makan korang..dorang kat sini pon idop susah.bukan maksud aku orang susah tak boleh kawen.tapi korang kan boleh milih yang lebih baik..terjamin sket masa depan.

renung-renungkan...ramai lagi laki kat malaysia nih.kalu sangap skali pon jangan la wat camtu.nyusahkan diri & orang len.salam.....



2 comments:

Anonymous March 14, 2010 at 11:44 PM  

salam..aluu, xd org ek?
aku org first la ni? haha.
hurm, meh aku bagi komen.

bagi aku la kan, myb pempuan2 uh, dia xkesah,bagi diorg,
" cinta x mengenal usia, darjat, kaum, bangsa, kulit, bla2."

tapi kan, memang TREND r, kira adat laki lombok, nak kawin ngn pmpuan, dia bwk lari ke lombok.
mksudnya, laki lombok ni da syok ngn sorg pmpuan, dia akn bwk lari ke lombok, kiranya, tanda nak kawin.
nak bwt cne en, mmg adat diorg. huhu.

tpi yg pmpuan pn satu gak. fikir2 la jugak. effect mse dpn. effect n affect.
jgnla jdi bodoh, fikir gak la mak bapak korg.

cub fikir, antara laki dan family, laki akn plih family.
dan antara pmpuan ngn family, pmpuan akn plih laki.
btol x??

oke, pmpuan2 kt lua sne, fikir2 la.

kaChaNG_dEwa March 15, 2010 at 7:18 AM  

Anonymous:Thx sudi mengomen walapon identiti anda rahsia.hahaa..tu tak jadi hal.Aku pon tak tau adat LOMBOK ni camne.tapi yang pompuan ni satu hal jugak..tak fikir panjang kesan/akibat.Ada jugak kes isteri orang lari ngan laki LOMBOK.haa..ni apa kes?adakan cinta tu segala-galanya.waaahh..ayat.hahaa

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP