Cerpen Pautan: Aku Anak Derhaka

>> Tuesday, May 4, 2010

Sambungan daripada QASIH


Dengan lagak romeo aku pon mulakan misi pertama.Misi pertama mesti la tanya nama dulu.Pastu kalu dah bergelar awek siap nama nenek datuk skali aku tanya.Hehee..Tanpa membuang banyak masa aku pon merapati si chantek tersebut.

Hai..Siapa nama?Boleh kenal ataupun tidak?Duduk kat mana?Dengan siapa?Ada enpon kah?Apa nombornya?Boleh kah kita ber......

Belom sempat aku menghabiskan kata-kata keramat yang aku belajar dari Adam AF2 tiba-tiba.Panggggg**** kepala aku berdesing kena penampar jepun chekgu disiplin.Huhuu..

Wei..Datang skolah nak blajar..!!Bukan ngorat perempuan sambil terkinja-kinja nyanyi lagu ntah apa-apa.Dah...Masuk kelas sana sebelom kena sedass lagi penampar jepun ni.Cepat...!!

Huhhh...Nampaknya misi pertama gagal.Chekgu ni potong stim betol la.Siap la ko chekgu...Darah muda tengah panas ni.Besar kecik besar kecik je aku tengok muka chekgu tu.Aku sabar je dulu dengan penampar jepun tadi.Huhh..

Hilang je chekgu tersebut dari pandangan,aku pon memulakan misi membalas dendam.Aku terus lupakan misi pertama tadi tu.Perghhh..Menyirap darah ni.Tanpa berfikir panjang aku pon pergi ke tempat parking kereta chekgu.Carik kereta mamat yang berani melandingkan tangan beliau kat pipi aku.Selepas dikenalpasti aku pon mengaplikasikan teknik menoreh getah yang moyang aku ajar dulu.Aku toreh kereta chekgu tu sekuat ati.Bia padan muka dia.Miahahahaaa...JAHAT3.

Sekali lagi....Panggggggg*** sedas lagi pnampar hinggap di muka aku.KANTOI la plak ngan pengetua.Adessss..Apa la malang aku hari ni.Aku pon dibawa ke bilik pengetua untuk disoal siasat.Oleh sebab ni kes yang serius,ayah aku pon dipanggil ke sekolah.

Setibanya ayah aku di sekolah...

**Aku bagi peluang kat PADIN plak sambung.Hehee...

14 comments:

sugar2 kapas strawberry May 4, 2010 at 10:45 PM  

hihi..bole main pass2 cite plk ;)
nasib bek pnh bertegur sapa ngn padin nih..hihi

kaChaNG_dEwa May 4, 2010 at 10:55 PM  

Sugar2 kapas: hahaa..TAG skarang makin maju.Siap suh buat cerpen lagi.Nasib cerpen..kalu NOVEL?sapa nak jawab?hahaa..

+qAsiH naDiRa+ May 5, 2010 at 12:29 AM  

x leh blah la kachang!!!sy bace dari awal smpai abis asyik tergelak je!!!hahaha~abis la wei cerpen sapa nie.dah agak dah smpai kat kachang mesti hancur punye!!!hahahaha!!!

kaChaNG_dEwa May 5, 2010 at 8:21 AM  

Qasih: wakakaaa..sapa suruh men lempang-lempang.kan dah habis kereta kena toreh.baru la nampak cam derhaka sket.lalalaa~

KERAK NASI May 5, 2010 at 9:32 AM  

hahaha..aku dikelentong..

kaChaNG_dEwa May 5, 2010 at 9:52 AM  

Kerak Nasi: miahahaa..ni penipulara punya cerita.bukan penglipurlara.hohoho..

+qAsiH naDiRa+ May 5, 2010 at 12:40 PM  

kachang2~hahahaha~mmg x leh blah~~~hahahaha~

miss lolly a.k.a luvfareda May 5, 2010 at 7:30 PM  

lawak ouch =D

kaChaNG_dEwa May 5, 2010 at 11:55 PM  

Qasih: ni la seadanya.huhuu..takde bakat wat cerpen.cerita mengarut boleh la.

Miss Lolly: erkk..ni cerita sedeh beb.siap kena penampar jepun lagi.huhuu..

shuk May 7, 2010 at 8:19 AM  

hahaha.. kan dah kena pelempang.. kecik2 dah pandai nak ngorat..

Episod pertama cerpen berantai:
http://www.gnesop.com/2010/05/cerpen-pautan-aku-anak-derhaka.html

kaChaNG_dEwa May 7, 2010 at 8:29 AM  

Shuk: hohoho..nak skodeng jap episod pertama.Kompom hancus cerita ni bila sampai turn aku.huhuu..

Wawa~* May 11, 2010 at 2:48 PM  

wakakaka... asik kena PANGGG jer kejenye budak ni... best2 karangan part ko ni, aku sukerrrr. x sabar nk baca episod seterusnya... :D

kaChaNG_dEwa May 11, 2010 at 3:58 PM  

Wawa: tu la pasal.kena mandi bunga nih.huhuu..tunggu sambungan kat blog PADIN plak.hohoho..

CIK TOM October 1, 2010 at 8:09 PM  

cik tom dtg marathon cerpen bersiri..lalala~

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP