TAGGED By Zilajai

>> Saturday, May 1, 2010

Toink..toink..toink~

Oyeahhhh...Ada gak masa nak jawab TAG dari Zilajai ni.Hohohoo..Walaupon agak lambat janji buat.Kan..kan..kan.Masa memang ada beb.Setiap orang dapat 24jam sehari.Takde lebeh takde kurang.Tapi kalu mood malas dah melanda nak wat camne.Sejuta jam sehari pon tak buat jugak.Erkk..

Memandangkan soklan ni banyak..aku takmo nak merapu panjang-panjang.Korang saksikan je.Lalalaa~

1. Apa yang anda akan buat bila member tikam belakang anda?
Cabut pisau tu cepat-cepat.Pastu kejar dia sampai dapat.Kalu dah dapat,nasihat kat dia jangan buat camtu lagi.Sakit tau.huhuu..


2. ENAM orang di hati anda?
  • ___________
  • ___________
  • ___________
  • ___________
  • ___________
  • ___________
*mana la aku tau sapa kat ati anda.Kalu tanya sapa kat ati aku boleh la aku jawab.huhuu..

3. Anda rasa anda comel?
Wahhhhh..Soklan apa ka ini.Mesti la..Terlalu amat sangat COMEL sekali.miahahaa..

4. Single or taken?
Aku DUDA anak dua.Huhuu..taken la kot.lalalaa~

5.Blog yang anda suka?
Darkbatman..Layan beb blog ni.Walaupon jarang-jarang komen.hohohoo..

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Kemas la jugak kot..lagipun aku jarang tido kat bilik.Lepak depan TV pastu terus tertido kat situ.Bilik tuk wat salin baju pas mandi jek.vogel-vogel..Aiyarkk~

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Sesuci Lebaran dari Siti Nurhaliza.Coz aku guna lagu tu untuk alarm enpon..

8. Last text msg?
Dari Momoi..ingatkan aku makan.huhuu..

9. Last fon call?
Ayah aku..tanya pasal batri enpon yang aku pesan suh beli coz batri lama kembang dah

10. Hari terakhir anda nangis?
Ermm..tak ingat la beb.Kang dah ingat aku jawab k.hahaa..

11. List 5 warna kegemaran
  • Putih
  • Hitam
  • Biru
  • Ungu
  • Putih lagi..
12. Orang terakhir anda ber YM?
Berkurun dah aku tak on YM.Ada problem ngan YM tu.Nak download baru malas la plak..

13. Game yang anda paling suka?
PES 09 & Counter Strike

14. Adakah anda meminati MCR?
MCR tu Mak Cik Rokiah ke?erkk..Tak minat la

15. Apa perasaan anda bila jawab TAG ni?
Rasa bersalah yang amat sangat.huhuu..Lama dah dapat baru tergerak ati nak buat.Sori..

16. Anda rasa TAG ni best?
Ermm..Aku tak tau camne nak nilai TAG ni.Kalu dah kena TAG aku buat je.hohoho..

17. Okiee..TAG lagi 10 orang

  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
  • ________
*Siap dah.Yehuuuu.....

Toink..toink..toink~








2 comments:

Yatre Hayati May 2, 2010 at 7:04 PM  

ok.........lawak k guna lagu sesuci lebaran....alarm lak tuh..alang-alang asal tak jadikan ringtone jer...lagi cool...hahaha

kaChaNG_dEwa May 2, 2010 at 7:35 PM  

Yatre: Miahaa..kalu guna jadi ringtone kira melampau dah tu.alarm je dah la.baru ceria bangun tido.wakakaa..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP