Aku Serik Jogging Pagi..!!

>> Saturday, February 26, 2011

::Gambar Hiasan::

Toink..toink..toink~

Jogging..!!Haa..tu la aktiviti aku skarang ni tiap-tiap pagi & petang.Kadang-kadang petang je pon.Paham-paham je la kalu pagi.Kalu dah terbabas tido tu memang tak sempat dah jumpa pagi.Huhh..

Lagi pon aku memang malas sket kalu aktiviti pagi ni.bukan apa beb..perot aku ni cam otometik jek sakit bila pagi.Asal pagi je nak memberakkan diri.Haihh..Asal berak je mesti hari dah pagi.

Nak dijadikan cerita.Chewahh..pagi semalam punya semalam aku jogging time pagi.Al-maklum la.Bakal penjawat berpakaian seragam la katakan.Hahaa..mesti mau stamina lebih.sedap-sedap jogging..Agak jaoh jugak la aku dah lari time tu.Tetiba lak perut memulas.Tak boleh tahan dah beb..

Akibat sakit yang amat dahsyat aku pon menggunakan teknik mengemut untuk menahan beliau daripada terkeluar.Argghh..!!Gila ko nak tahan berak.Azab yang amat..Dah la jaoh plak tu nak sampai rumah.Agak-agak 2KM la lebih kurang.Bayangkan..Nak belari takot terberak!!nak jalan plak takot tak sempat sampai umah.Huaaaa......!!

Dengan menggunakan teknik mengemut aku usaha jugak tahan.Puas beb berdoa minta ditangguhkan dulu niat nak berak tu.Alhamdulillah..Makbul jugak doa aku.Sempat gak aku sampai umah.

Sekian sahaja cerita untuk kali ini.hehee..

3 comments:

padin February 26, 2011 at 9:07 PM  

wah bagus le, kih2 stamina tu penting, eh kachang, ni petanda ko akan aktif semula ke? welcome kawan...

sugar2 kapas strawberry February 26, 2011 at 9:09 PM  

gelak2.bc entry nih.hehehe

kaChaNG_dEwa February 26, 2011 at 9:23 PM  

Padin: Memang penting beb.Aku skarang ni memang pancit gila pla bawak lari.hahaa..aku nule time free je beb.baru letak jawatan.dapat keja lagi best.hahaa..tapi kna masuk kem 9bln.jd tak dapat la nak nules.enpon pon tak bleh bawak.huaaa...

Sugar2Kapas:Aiyoo..ni crita sedey la kawan.mana boleh gelak-gelak.huhuu..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP