Mana Gaji Aku..??

>> Monday, February 28, 2011


Toink..toink..toink~

Kekecewaan dalam kegembiraan.Huhuu + Hahaa..Apa ka?Gilaaaa...!!

Ni la apa yang aku rasa skarang.Kecewa coz tak dapat gaji pas berhempas pulas kerja.Gumbira plak bila dapat kerja baru.Gaji pon kira mantap gak la.

Cerita dia camni.Chehhh..!!bajet ada orang sudi jek nak dengar.Lantak laa..Camni cerita dia.Aku kerja kat 1 company ni baru Januari lepas.Merasa gak la gaji untuk Januari..Tetiba plak dapat kol dari 1 agensi GOMEN pada 14 Februari cakap aku dapat tawaran jawatan best ni.Jadi aku terpaksa la buat 24jam notis berenti.

19 Februari 2011 sah aku letak jawatan kat company tu.Bayangkan...!!19 ari tu aku kerja tanpa sebarang hasel..!!kan ke saket ati.Tak la saket ati sangat.Kecewa je pon..Penalti sebulan gaji untuk ganti sebulan notis.Kalu aku bagi sebulan notis baru la dapat sebulan gaji.Camtu ke wei..??Aku pon kurang waras gak dah ni.Huhuu..

Malas la nak tules lagi.Mengomel pon bukan dapat gak duet tu..Sia-sia jugak la aku OT sampai 20 lebeh jam.Haram tak merasa hasel..!!

Adios geng.Jumpa lagi dalam 9 bulan akan datang

0 comments:

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP