saaT dTungGu aKAn tibA..aKhirnya aku aKan cONvo

>> Saturday, January 2, 2010


Hebahan/Announcement 27-29 MAC 2010: KONVOKESYEN KE-23 (SIDANG PERTAMA) UUM

31 DISEMBER 2009/14 ZULHIJAH 1430H =============================== "UUM : UNIVERSITI PILIHAN UTAMA" (FIRST CHOICE UNIVERSITY) PROUUM ONLINE: UNIVERSITI Utara Malaysia (UUM) akan mengadakan Majlis Konvokesyen ke-23 (Sidang Pertama) UUM seperti berikut: Tarikh : 27 - 29 Mac 2010 (Sabtu-Isnin) Tempat : Dewan Mu'adzam Shah, UUM Pertanyaan dan maklumat lanjut sila hubungi Encik Baharudin bin Yaacob (04-928 3116).

yebaa...!!sesapa dak uum plz alert k.semak portal korang..epi gila2 aku tgk announcement ni.sblm ni kwn ada bagitau tapi aku xcaya..slagi aku xtengok ngan mata kepala aku sndiri memang susah aku nk caya.hahaa..epi sampai lupa daratan.pas je tgk kat portal trs aku send msg ngan member2 bgtau pasal bnda ni.kwn yg soh aku tgk portal pon aku terbagitau.hahaa..epi tahap dewa pnya pasal.sampai lupa dunia dh.adesssssss....

macam xcaya wei smua ni blaku.huhuu..sblm ni pon aku xpenah tpikir blajo kt U.kt skolah dulu pnya la msl aku ni...nsb ada gak rezki aku kt situ.alhamdulillah....kalu g braya kt umah member dulu,jelez je tgk gambo abang kakak dorang pakai jubah ni masa covo.huhuu..dh terjelez tu aku pasang la niat nk pakai jgk 1 ari nanti.hahaa..walaupon bln 3 nnt baru aku merasa pkai jubah tu tapi aku rasa impian aku dh tercapai dh.emosi tol ni...

ada byk lg sebab musabab aku xsbr nk tunggu date ni.hahaa..plg aku xsabar nk jmpa gurl aku.momoi cyg aku..maklumla masing2 dok jaoh..aku sarawak dia sabah.lma dh beb xjumpa.rindu tahap dewa ni.kwn2 aku gak kt sana..xsabar mo tengok perot sapa lg muncit pas abez blajo ni.haha..aritu xsmpt jumpa kwn aku yg pas xcident (IJAL) time anta report pektikel kt UUM.nt buleh la jmpa...xsabar ni wei

smpai sini dulu la crita aku pasal ni.kang aku xmo brenti tules korang plak mls nk baca.baek stop skarang.hahaa..adios.salam....



2 comments:

majid January 2, 2010 at 11:27 PM  

zaid..congrates ow sbb dh nk konvo...well lam hidup kita suma da impian..wlupn kta xpnh tau yg impian tu akn jadi kenyataan...
saat manis konvo tu xkn kita lupa smpai bila2...juz enjoy the show bak kata lenka..hahaha...

kaChaNG_dEwa January 3, 2010 at 12:25 AM  

thx gurl..xsaba aie.hahaa..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP