tipS pEngantiN bARu...(atas pmintaan kwn n kazen yg sott.haha..)

>> Saturday, January 2, 2010


haa..mst korang pelik kn napa aku nk cita pasal topix ni.hahaa...blog aku ni open.korang ckp je nk bncang topix apa..kalu ada idea aku conteng la.kalu xda aku cekau je kt tenet.keja senang maa...tips pengantin baru?haa..topix ni kwn n kazen aku yg mntk.korang baca la wat tambah ilmu.hehe..yg belom kawen 2 korang baca je la k.nt dh kawen sng..xpayah aku nk ajar...

Tips Bercinta bagi Pengantin Baru

Malam pertama merupakan impian pasangan yang sedang merencanakan pernikahan, ada hal yang perlu diperhatikan agar malam pertama menjadi kebahagiaan dan keindahan.
Berikut ini beberapa tips bercinta bagi pengantin baru yang mungkin berguna bagi Anda,

  • Membuang impian yang tidak realistis

    Hubungan seks yang akan anda alami dimalam pertama tidak akan seindah dan seromantis adegan percintaan di roman picisan. Semaklah cerita orang-orang terdekat Anda tentang malam pertama dan apa yang dapat mereka nikmati saat pertama kali melakukan aktifitas intim tersebut.(bez3.hehe...)

  • Terimalah tubuh Anda apa adanya

    Nikmatilah apa yang diberikan Tuhan kepada Anda, hilangkan keinginan yang tidak realistis dan fokuslah kepada apa yang dapat membantu Anda merasa nyaman.(ya betoll..enjoy je)

  • Jalin keintiman dengan pasangan

    Untuk dapat dicintai dengan sepenuh hati, menuntut adanya sikap terbuka pada pasangan hidup Anda, terutama saat Anda sedang menikmati kebersamaan secara fizikal. Sehingga pada akhirnya akan membawa Anda melewati kehidupan pernikahan yang membahagiakan dan memuaskan.(aahhhh....)

  • Nikmati saja (Enjoy je….)

    Perasaan bebas penting agar anda dapat menikmati hubungan intim di malam pertama dengan baik. Pengalaman pertama akan menciptakan rasa yang lebih bergairah. Ekspresikan diri anda saat sedang menyentuh pasangan atau saat sedang mengeksplorasi tubuh Anda.

  • Nyatakan perasaan seksual Anda

    Anda memang diciptakan sebagai makhluk seksual, tubuh Anda diciptakan untuk menerima dan memberikan rangsangan secara seksual.

  • Awali dengan berciuman

    Mulailah mencium dengan sentuhan ringan dengan ritme yang lebih cepat dengan tekanan tertentu, dan nikmatilah pengalan baru yang menggetarkan

Langkah awal yang baik akan menjadikan pengalam tak terlupakan saat malam pertama, masih penasaran dengan langkah selanjutnya …
Mudah-mudahanan saja bersambung …


ahakzzz...

korang rujuk http://in-tips.com



0 comments:

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP