Bosan Tahap Dewa Dewi

>> Tuesday, December 28, 2010

28 Disember 2010..Ofiz masih sunyi sepi lagi.Tinggal aku sorang-sorang je cam kayu.Mana tak nye..Masih ramai yang cuti Christmas.Rasa kebosanan yang terlalu amat sangat beb.Kawan-kawan plak cuti tak ingat dunia.Tinggal la aku sendiri tanggung keja dorang.huhh..

Start dari Jumaat lepas BZ je memanjang aku sorang-sorang kat opiz.Jengok-jengok meja kawan takot ada yang URGENT.Tambah ngan kerja aku sendiri lagi.Mak aii..Berpeloh-peloh ketiak ni dibuatnye.Tapi takpe..Time aku cuti dorang pon tolong-tolong aku jugak.Buat baik dibalas baik.Hahaa..

Arini Selasa..Keja pon kurang dah.Semalam dah pulun bagi habis.Tinggal esok je lagi ada Full Council meeting.Pas esok berlalu boleh la aku goyang kaki.Jumaat plak awal-awal aku dah booking cuti.Turn aku plak nak bersantai kat umah.Hohoho..

Semoga esok cepat-cepat berlalu..Adios

5 comments:

ika honey bunny December 28, 2010 at 6:19 PM  

wehh, aku rase mcm ko da lama tak update. kan? ahaha

kaChaNG_dEwa December 28, 2010 at 6:24 PM  

Ika: Yup beb..rasa cam tak terluah je buah fikiran aku ke tangan untuk dtaip.hahaa..

Alynn Notnot December 28, 2010 at 7:49 PM  

tu laaa dah lama tak gelak bila baca entri lu.

Jemput datang jenguk blog yee ; "This is my story".

padin December 28, 2010 at 8:31 PM  

aku setuju dengan alynn... dah lama tak gelak la.. bila bace entry ko macam dulu2, xmo bt come back ke kachang?

kaChaNG_dEwa December 29, 2010 at 12:47 PM  

Alynn: Al0oo..entri gwa ni tahap budak tadika je beb.tahap hingusan.huhuu..cerita pon ngarut jek.hahaa

Padin: Aku memang nak nules bro.nules dalam suasana santai baru ada umph..!!ni asyik tekanan perasaan jek camne nak nules.huhuu..aku akan kembali.Oyeahh..thx bro

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP