Cium Montot BMW X5

>> Wednesday, December 29, 2010

Taubat mak..!!Tak mo dah bawa moto laju-laju.Huhuu..Tu la teriakan ati kecil ku yang semakin mengecil pas tengok kemalangan ngeri time balik kerja semalam.

Gila beb..Mau nak terkencing gak aku tengok.Moto cium montot BMW X5.Mahal tu kereta yang ko langgar.Juta-juta rupiah tu beb harga dia.Huhuu..Mangsa mungkin kecundang di tengah jalan coz aku tak nampak pon dia gerak-gerak.Mungkin gak dia tak mo gerak coz takot tuan punya BMW tu nak mintak duit ganti time tu jugak.hahaa..Apa-apa pon harap selamat la mamat tu.

Cuak jugak beb bila tengok menda camtu.Rasa nak tolak je moto aku ni coz trauma sampai tak berani nak bawa moto dah.Cewahhh..Poyo je.Jom ramai-ramai g kerja nek ketapi.Kurang sket risiko cium-cium montot ni.Kalu tak dop ketapi ramai-ramai la cadang kat GOMEN suruh wat jalan ketapi kat depan umah korang.Hahahaa..

Pandu cermat jiwa selamat.Pandu laju kepala lumat..Sama-sama la kita beringat.Adioss..

2 comments:

padin December 29, 2010 at 6:03 PM  

hohohho kalau aku langgar pon, kalau sihat, aku buat2 lupa ingatan miahahaa, bape juta dia mintak pampasan tu ekekee

kaChaNG_dEwa December 29, 2010 at 6:37 PM  

Padin: hahaa..kalu aku pon camtu gak bro.terus wat2 sawan

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP