Surat Hilang Dikebas Dek Toyol

>> Friday, December 31, 2010

Kisah semalam..

Encik..Encik ada tak terima surat dari pos laju Jumaat lepas?


Sambil tunjuk rekod terima yang aku dah sain.Kalu tak tunjuk pon memang aku ngaku jugak aku yang terima bagi pihak dia.Masalah skarang ni aku tak tau mana aku letak surat tu.

Kalu ikot prosedur memang letak kat tray incoming mail.Tapi budak-budak kat opiz cakap tak jumpa plak.Aiyoo..Ni masalah besor ni.Nyesal plak rasa sain and trima surat tu.Memang Jumaat lepas aku BZ tahap dewa dewi sampai tak boleh ingat semua apa yang berlaku time tu.

Kat mana lagi harus aku cari ni.Adoiyaii..Dah la menda dalam tu menda penting.Kalu tak penting tak dop la muka orang tu merah membara bak api dapur arang.huhuu...Aku pon dengan cool jawab yang aku dah ikot prosedur.Memang aku ikot prosedur pon selalu.Aku kan jenis lurus selurus lurusnya.hohoho..

Pendek cerita..Aritu aku habiskan separuh ari untuk cari surat yang dah ilang dicuri dek toyol.Huhh..Terpaksa koling-koling kengkawan yang ada menyaksikan kejadian aku menerima surat tu dari abang pos laju.Tapi haram..Tak dop yang ingat.

Lantak la..Aku dah usaha cari tapi tak jumpa.Nak wat camne lagi.Ko marah-marah aku,caci maki pon takde surat tu nak datang melayang depan aku skarang ni kalu tak cari sampai jumpa.Adioss...

3 comments:

samanosuke_04 January 5, 2011 at 11:18 PM  

harap2 jumpe surat tue.. amin..

aleen aiden January 9, 2011 at 1:38 PM  

he3.btol2,nak marah2 pon bukan bley buat surat 2 duk balek kat tempat die.hopfuly kamoo dpt carik itu surat. ^_^

padin January 28, 2011 at 3:45 PM  

hahahaa... ape kes ni kachang? keh3.. ko buat je surat baru, apedehal, bukan dia tau isi surat tuh, miahahaa

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP