EXAM Datang Lagi..!!

>> Tuesday, April 6, 2010



*Klik untuk gambar yang lebih besar..BESAR punye!!*



EXAM..?Haishh..Bia betol.Dah CONVO pon ada EXAM lagi ke?Huhuu..Benda EXAM ni la yang buat aku malas.Terlalu amat sangat malas skali.Lalala~



Tapi kali ni terpaksa la aku merajinkan diri.Nak buat camne..Kalu tak lepas exam tu MELEPAS la aku nak jadi PEGAWAI.hohoho..



Doa-doa la untuk aku k.Muaaaaahx..!!Sori BZ sket minggu ni.Pas EXAM ni tak BZ dah kot.Boleh la nak berblogging balik cam dulu.Okla..Nak sambung study jap.Salam..





*GudLux kepada blogger/sesapa yang ada EXAM 10/04 ni(SPA-Perperiksaan Perkhidmatan Awam Gred41)



7 comments:

Alynn Notnot April 6, 2010 at 8:04 PM  

utk aku taknak wish ke bro? :)) aku de exam jgk next week T__________T btw, all the best to you ;)

kaChaNG_dEwa April 6, 2010 at 8:08 PM  

Waaa..pengomen sejati blog aku ni.hahaa..makaseh beb.gudlux jugak kat ko.jangan tido plak time exam dah la.All da bez beb.Moga lulus exam dunia akhirat.Amin..

::cdot the dot:: April 6, 2010 at 8:44 PM  

aku doa utk ko ni....ko amin kan hek...aminnnnn...gd luck..

.::WaNiE::. April 6, 2010 at 9:30 PM  

good luck ;)

kaChaNG_dEwa April 6, 2010 at 11:48 PM  

Cdot:Aminnnnn..wahhhh.panjang dah aku aminkan nih.mintak2 lulus la gamaknye.huhuhu..

Wanie:Makaseh beb..

AM SYA April 8, 2010 at 9:51 PM  

gudluck 4 da exm! =)

all da best!

kaChaNG_dEwa April 9, 2010 at 9:01 PM  

Am: makaseh bebanyak ye

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP