Lelaki Berbulu Dada

>> Wednesday, April 14, 2010

Toink..toink..toink~



Yehuu..Skali lagi dengan entry yang merapu.Miahaha..Kali ni tajok pasal LELAKI plak.Lelaki Berbulu Dada..SEXY atau MENGGELIKAN?Lalala~Apa pandangan korang wahai kaum HAWA?



Tetiba plak cerita pasal bulu dada.Haihh..Buang tebiat ke apa Enchek Kachang ni.Bukan apa beb..Semangat ingin tau menguasai minda.Ahakzz..Aku dah tanya gak soklan mengong ni kat beberapa orang.Smua jawab geli..Yang aku heran napa plak nak geli?Bulu dada tu pandai geletek dia ke?Aku tengok mat-mat Bolywood encem je berbulu dada.



Jadi skarang aku nak tanya kat korang plak.Amacam..?SEXY ke GELI?Kalu korang jawab sexy aku pon nak tanam gak bulu dada pasni.Baru nampak keSEXYan time lepak tepi pantai.Ala-ala pelakon Bolywood gitu.Ciss..Ada ati.Macam mamak tebar roti canai ada la.Lalala~



Korang saksikan je la koleksi yang aku ada ni.Komen jangan tak komen..SEXY atau GELI?Apa sebab korang rasa SEXY atau GELI?Hohoho..

















Toink..toink..toink~

*Skodeng jugak entry Gadis Ayu Berbulu Ketiak

18 comments:

Sesumpah April 14, 2010 at 12:57 PM  

lawakk siodd shave bilu dada camtuh hahahaha!!!




;D

kaChaNG_dEwa April 14, 2010 at 1:01 PM  

Sesumpah: Miahahaa..seni bulu dada yang sengal

nasikputeh April 14, 2010 at 1:24 PM  

aku nak dada berbulu emas..

bukan perang atau blond.

EMAS ok.

wakaka..

ade x?

kaChaNG_dEwa April 14, 2010 at 1:29 PM  

Nasikputeh: haihh..mana aku nak cari yang tu.huhuu..jadi kiranya memang ska la boi berbulu dada?hohoho~

linda April 14, 2010 at 1:34 PM  

Help me find 70,000 kind hearted people worldwide willing to buy virtual lemonade to help fund for college

Pixels for Lemonade

mizamija April 14, 2010 at 4:25 PM  

geliii

kaChaNG_dEwa April 14, 2010 at 6:34 PM  

Nur_Solehan: Ahakzz..bukan macho ke?cam bolywood gitu

.::WaNiE::. April 14, 2010 at 7:53 PM  

gambar last sekali

tlg la

mmg dalam hati ada taman punye spesis tu

eiii

GadisTerbilang April 14, 2010 at 8:12 PM  

GELIMATTTTTTTTTTTTTTTTTT

GELIMAT MAT MATTT

kaChaNG_dEwa April 14, 2010 at 8:26 PM  

Wanie: cam kurang kaseh sayang je mamat tu.miahaha..

Gadis Terbilang: haihh..yang nyanyi GELIMATT tu pon ada gak bulu dada kalu tak silap.yang pakai baju kaler merah tu.ahakzz..

leEya April 14, 2010 at 9:48 PM  

gambar last skali..tak ley blaa..hehe

kaChaNG_dEwa April 14, 2010 at 11:05 PM  

Leeya: hahaa..penat dia cukur tu.kena hargai..

Felicia F. Ramzi April 15, 2010 at 10:48 AM  

i loike lelaki berbulu dada nipis.. sexay...ahak hak!

lebat mcm bulu ayam, of course no.. ada kelak berlibas2 indah..hahah oh my

kaChaNG_dEwa April 15, 2010 at 12:02 PM  

Felicia: ahakzz..tocangkan nya.xda la kenak libas.hahaa..

Epy Ain April 15, 2010 at 7:29 PM  

shegal..
bulu dada berbentuk chenta..
dgn rmbut pnjg mengurai..
jiwe2 sungguh

kaChaNG_dEwa April 15, 2010 at 8:32 PM  

Ainhamzah: Haa..dalam ati ada taman.miahaha..aku ghase la kan.laki tu kurang kaseh sayang.sebab tu wat love.ahakzz..

::SizuKa:: April 16, 2010 at 7:37 PM  

aku suka yg 1st....hahhahaa...


yang lain tu geli je tengok....macam macam corak..hahhaha

kaChaNG_dEwa April 16, 2010 at 8:37 PM  

Sizuka: Hahaa..tu kreatif namanya beb

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP