TAGGED By Padin

>> Monday, April 19, 2010

Toink..toink..toink~





Oyeahhhh..Kali ni TAGGED dari PADIN.Seperti amaran beliau sebelom ni TAGGED kali ni memang panjang.GILA-GILA punya panjang.Huhuu..Ingatkan men-men je cakap panjang.Rupa-rupanya memang betol.Naa..Saksikan TAGGED dari beliau.Demi ko PADIN aku buat jugak..





30 Perkara Tentang Diri.Mak aii..Ingatkan 30 patah perkataan je.Soklan tak dop..Aku wat gaya bebas jek.Ingat renang je ke ada gaya bebas.huhh..









  1. Nama penoh aku Mohammed Noor Zaid Bin Zainudin.Panjang kan..Cam Kretapi.
  2. Nama lain..kachang_dewa,kayumanis_edd & otomen_edd.Biasa guna kat alam maya jek.
  3. Keluar dari perut umi aku pada 04 Oktober 1986.
  4. Terberanak kat atas salah sebuah katil Hospital Umum Kuching Sarawak.
  5. Berdasarkan pada tarikh lahir di atas..umor aku baru masok 18taun.lalala~.24 taun la geng.
  6. Tinggi 178cm..Time skolah minah-minah panggil aku galah.huhu..
  7. Berat kalu ikot last timbang 70.6kg
  8. Saiz Pinggang 33 & 34
  9. Saiz kasut 8
  10. Saiz selipar pon sama.Dah kaki yang sama mesti la saiz yang sama.
  11. Merupakan anak sulong dalam 5 adek bradek.
  12. Satu satunya anak lelaki Enchek Zainudin.
  13. Pendidikan awal di Sk. Sebandi Matang
  14. Berpindah ke Sk. Paya Mebi time darjah 5
  15. PMR & SPM amik kat SMK Penrissen No.1..STPM plak kat SMK Tun Abdul Razak.
  16. Pemegang Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam dengan Kepujian dari UUM.
  17. Pekerjaan sekarang?Masih mencari..Sapa yang perlukan orang gaji,driver,jaga..boleh mengekol kachang k.
  18. Cita-cita time kecik-kecik..Nak jadi Boz.Tapi bila tanya Boz apa,aku pon tak reti nak balas balik.Budak-budak lagi..Men sebut jek.
  19. Cita-cita time skolah menengah..Perdana Menteri (pilihan pertama),Ketua Menteri Sarawak (pilihan kedua),Ketua Kampong (pilihan last).Masih Boz jugak kan.
  20. Cita-cita time dewasa..Aku nak jadi PTD.Pegawai Tadbir & Diplomatik.Baru jek amik exam aritu.
  21. Antara NIKE & ADIDAS..harta benda aku banyak ADIDAS
  22. Antara MAXIS, CELCOM & DIGI.Aku pilih CELCOM..senang nak hutang 2hengget.
  23. Antara KFC & McD..Aku bedal dua-dua.Janji kenyang..Semua aku rembat.Bangkai je aku tolak
  24. Apa yang aku suka..?Masok utan kelua utan.Lepak kat pantai pacak khemah.Kiranya aku ni pencinta alam semesta la beb.lalala~
  25. Apa yang aku tak suka?Aku tak ska benda yang merosakkan pemandangan..Cam gadiz berbulu ketiak.Hilang selera..
  26. Benda yang aku paling sayang kat alam semesta ni..BLOG aku la.Aitt..BLOG tu benda ke?
  27. Insan yang aku paling sayang kat alam semesta selain keluarga aku..MUNIRAWATY.
  28. Bila aku boring aku suka skodeng-kodeng BLOG orang..Baca-baca apa yang patut.
  29. Bila aku malas aku tak ska buat apa-apa.Dah nama pon malas.huhh..makin hujung makin merapu ni.Sori PADIN takde idea dah..
  30. Emosi sekarang..?Terlalu amat sangat GEMBIRA skali coz berjaya menyiapkan TAGGED dari PADIN ni.Yehuuuu…!!



Oyeahhh..Siap jugak akhirnya.Orait..Aku nak mengeTAG korang plak.Naa..Saksikan 5 yang bertuah:



  1. _______________
  2. _______________
  3. _______________
  4. _______________
  5. _______________


*Sesapa nak buat korang buat la k.Boleh gak kengkawan lain nak kenal ngan korang



Toink..toink..toink~





6 comments:

.::WaNiE::. April 19, 2010 at 12:50 PM  

tahniah tahniah berjaya melangsaikan hutang tag hohoho

hai boz

hahaha

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 12:52 PM  

Wanie: hahaa..makan 2 ari jugak nak buat.fuhh..lega dah siap.ada 2 lagi tagged.huaaaa..

BOZ?ahakzz..amin

padin April 19, 2010 at 5:44 PM  

hak hak... name sedap2 gi jadi kachang plak.. bagos2 byk info.. gudluck la bro.. semoga dapat keja yg di idamkan

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 6:16 PM  

Padin: haihh..kalu guna nama tu tuk blogwalking memang penat la aku nak mentaip.hahaha..makaseh bro

+qAsiH naDiRa+ April 19, 2010 at 8:04 PM  

wah~akhir nye berjaya mjawab tag~byk info nie~hhahahaha~

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 8:20 PM  

Qasih nadira: naseb baek cakap 30 jek.kalu 50 pon takpe.banyak lagi ni nak cerita.wahhh..blagak.30 tu pon dah mengeluh.huhuu..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP