TAGGED By Padin (2)

>> Sunday, April 25, 2010

Toink..toink..toink~



Huaaa..!!Kalu dengar nama PADIN tagged aku memang aku cuak beb.Mana tak nye..TAGGED beliau yang lepas panjang gila.GILA-GILA punya panjang.Huhuu..Nasib baek TAG yang beliau bagi kali ni pendek je.Hahaa..Fuhhh.Lega sket..



Orait..Memandangkan TAG beliau kali ni pendek,jadi aku pon nak memendekkan tulisan aku.Malas nak merapu panjang-panjang.(kalu tak terlajak la)Kang juling plak mata korang.Korang saksikan je la jawapan aku bagi TAGGED si PADIN.Zazzzz...!!



  1. Go to your photo files,select the 8th photo folder.
  2. Select the 8th photo in that folder.
  3. Post the photo along with story behind it.
  4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.
Fuhh..Gilo punye file bersepah-sepah.Nasib jumpa gak apa yang dicarik.Kalu tak jumpa habes la korang kena kelentong ngan aku idop-idop.Pinjam gambar kat pakcik google jek.miahahaha..Orait3.Saksikan..Harap maaf.Gambar sedikit LUCAH.Gambar separuh BOGEL.Lalalaa~









Naa..Ini la gambar yang dicari-cari.Sebelom aku nak cerita pasal gambar ni aku nak tanya korang dulu.Ni korang nak kategorikan dalam kategori LUCAH ke SENGAL?Hahaa..Ni la si Pelangi Petang.Nama penoh terpaksa dirahsiakan k.Tak dapat izin pon aku nak letak gambar LUCAH/SENGAL dia ni.Men letak je..Minta maaf bro.Jangan Marah-marah..Kang aku letak gambar lain yang lagi power baru ko tau.Miahahaa..KEJAM



Orait..Kita masuk pada cerita di sebalik gambar ni.Ni merupakan salah satu gambar kejadian aneh yang sempat aku amik bila musim FINAL EXAM menjelang bagi bebudak U.Hahaa..Motif blaja guna helmet?Takot otak meletop.Haihh..Dahsyat rumate aku ni.Sampai camtu skali tekanan bila nak exam.Adoiyaii..Motif kedua?Bagi mengelakkan gangguan bunyik daripada kutu lepak kat bilik aku.Motif yang ke-2 ni ada logik sket la walaupon nampak agak kesengalan pada tindakan beliau tu.Hahaa..



Walaupon takde dalam soklan TAG..Aku nak tunjuk jugak gambar yang ke-9 dalam folder yang sama.Saksikan....







Ni aku tak tau nak cakap apa.Bukan tahap tekanan lagi dah ni.Orang camni WAJIB bawak g berubat.Tak kesah la berubat cara tradisional ke moden.Janji elok..Aku rasa otak dah tak betol kot.Haihh..Nak kata tekanan FINAL EXAM tak jugak.Tengok la buku apa yang beliau studykan.MAJALAH UJANG beb..Tak ke sengal namanya tu.Takot otak meletop jugak kot baca lawak kartunis dalam tu.Huhuu..



Dah..!!Kalu nak cerita panjang lebar pon aku sanggup.Masalahnya korang plak sanggup ke nak baca?Haa..Baik aku stop.Salam...Sori kat dua insan dalam gambar nun di atas.Hahaha..Korang plak jadi bahan dalam entry kali ni.Adioss..



8 yang bertuah:

  1. ______________
  2. ______________
  3. ______________
  4. ______________
  5. ______________
  6. ______________
  7. ______________
  8. ______________ (Sila Isi Nama Bagi Sesapa Yang Minat)



*Sapa lagi mo TAG kachang?Silakan..Tapi dengan syarat

  1. TAG tidak melebihi 10 soklan
  2. Tidak akan mengomel bila aku lambat buat
  3. Tak marah jika jawapan panjang berjela walaupon soklan pendek and kontot jek.
  4. Syarat yang last simple jek..Korang kena setuju dengan semua syarat di atas.Miahahaa..


Toink..toink..toink~



17 comments:

Anastasia Ann April 25, 2010 at 8:53 AM  

haha.. takot otak meletup.. hahaha dasyat da study tu.. speedracer.

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 9:11 AM  

~Ann~: naa..jangan men-men study last menet.boleh meletop tau.baca UJANG pon sama gak.kawal perasaan anda time baca.miahahaha..

nabilah_2908 April 25, 2010 at 9:17 AM  

hehehe..kelakar la gambar ni..macam2 ragam..hehee.. :)


slm kenal dari nabilah.. :)

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 9:19 AM  

Nabilah: syhhhhh..senyap2 jek.nanti tuan dalam gambar tu tau.miahaha..

sapikmon April 25, 2010 at 9:34 AM  

hahaha..haruan tul..
nie musti kes study last minit...hehe
xleh bayangkan kalu g exam cam na...jgn pki hamlet(helmet) sudah...haha

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 9:43 AM  

Mohd Shafiq: tu baru sket kejadian aneh.Ada yang lagi dahsyat.hahaa..tapi gambar xde la

shilang00 April 25, 2010 at 10:29 AM  

hahaha... yg pic 1st tu.. xde sarung cadar ke? ahaha

tension sgt ke korang ni..hihi

anak abah April 25, 2010 at 10:44 AM  

seronok giler weh study bnd yg tekan2 calculator..aku nk jgk!! Y_Y asal la aku amek course yg tekan2 otak..

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 3:10 PM  

Shilang00: tu last paper dia.tak sabar nak balik umah la tu.hahaa..semua barang dia dok simpan dalam kotak

Nadia_saleh: miahaha..dia amik biz admin kot.ko plak amik coz apa yang tekan-tekan otak tu?

tehr April 25, 2010 at 3:57 PM  

ada member aku dulu tido tertonggeng!
hahaha macam2 kisah masa belajar

Yatre Hayati April 25, 2010 at 7:39 PM  

hahaha...alasan sebab takut kepala meletop..amboi..study sungguh2 nampak..aiyak !!! bagus2..

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 7:54 PM  

Tehr: Ni baru kesah study bro.belom kesah g exam lagi.huhuu..macam2 hal kalu musim exam.rindu plak time camtu.

Yatre Hayati: Hahaa..kesah ni time zaman bergelar student dulu.skarang mampu tersenyum jek kalu tringat.macam2 ragam..

joynstar April 25, 2010 at 10:28 PM  

yu so chali men! yu mek mi laf so hard ai wan tu kemeh nau. don yu ever teg mi ai don wan tu anser.

Hi Kachang Dewa, majin-buu singgah kejap, eh bulma, eh suzuka. ;)

.::WaNiE::. April 25, 2010 at 10:28 PM  

hahaha first time aku tengok org study camni ahahha

kaChaNG_dEwa April 25, 2010 at 10:56 PM  

Wanie: haa..kena utamakan keselamatan beb.kang meletop sapa nak tanggung.hohoho..

Joynstar: aiyarkk..bahasa apa ka ini wahai gadiz?hahaa..mau kena tag ke?hohoho..kalu nak jp lagi g anta kat cbox.lalala~

Frodo Baggins May 2, 2010 at 11:33 AM  

hahhahahha bangang siot!!
tabikkk ...


>.___<<

kaChaNG_dEwa May 2, 2010 at 11:41 PM  

Frodo: naaa..ni la tekanan tahap dewa namanya.huhuu..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP