Selamat Tinggal Din Beramboi

>> Friday, April 2, 2010





Salam blogger skalian..Pengumuman!!!Jumaat 2 April 2010 kul 12.30 malam Din Beramboi telah meninggal dunia.Haishh..Patot pon aku dengar Hot.FM cerita pasal kehilangan je.Lagu yang dorang spin pon semua sedeh-sedeh.Dah lama layan lagu kat Hot.FM baru dapat tau yang Din Beramboi takde dah.Patot pon cerita pasal kehilangan je.Huhuu..



Terkejut beb..Tak sangka plak kan.Sebelom ni slalu tengok kat TV pastu tetiba takde dah.Kalu nak tau aku memang minat gila ngan si Din Beramboi ni.Lawak dia tak macam pelawak-pelawak lain.Nampak sedikit kegilaan..Benda tu yang buat aku suka.Spontan je..



Sapa kat sini yang pernah tengok RAJA LAWAK aritu?Korang ingat tak time dia kritik ALEX?Minggu keberapa aku tak ingat la..Tapi aku masih ingat dialog dia..



"Alex..kalu saya dah takde kat radio ERA nanti..Awak la penggantinya.."



Lebih kurang camtu la kot dialog dia.Pastu si Afdlin Shauki nyampok..Cakap kalu dia tau Din Beramboi nak berenti dia pon nak try jadi DJ.Korang ingat tak..?Kalu tak ingat takpe la..Aku ingat beb.Sebab aku memang minat gila kat dia ni.Macam petanda plak kan..



Bagi sesiapa yang MUSLIM sama-sama la kita sedekah Al-Fatihah.Terima kaseh Din Beramboi..Semoga ROH aman bersama orang yang beriman.AMIN..







6 comments:

Anonymous April 2, 2010 at 10:08 AM  

Al-Fatihah
moga rohnya aman di sana
amin

+qAsiH naDiRa+ April 2, 2010 at 11:54 AM  

Al-Fatihah~kita doakan keamanan arwah di sane~

Alynn Notnot April 2, 2010 at 12:57 PM  

sedih beb T_____________T

BezBuddy April 2, 2010 at 5:09 PM  

bru smlm aku ckp kt kwn aku ayat die ckp kt alex tu...gler sedih din beramboi dh xd...uwaaaa

kaChaNG_dEwa April 2, 2010 at 5:40 PM  

Anonymous:Amin

Qasih: yup.sama-sama la kita doakan

Alynn: gila beb.pasni sunyi dah..gua minat gila rancangan spontan tu

BezBuddy: prasan jugak ke?macam petanda plak kan..bukan lama pon raja lawak tu berlalu.masih ingat lagi dialog dia tu

::cdot the dot:: April 2, 2010 at 11:04 PM  

alfatihah utk arwah..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP