Permohonan Maaf Dari Kachang

>> Monday, April 19, 2010



Toink..toink..toink~

Entry cyez..Dengan ini saya kachang_dewa selaku pemilik blog ingin memohon maaf secara terbuka di atas segala silap & salah yang telah kachang lakukan.Mungkin ada di kalangan kalian selaku pembaca terasa hati dengan sebarang entry atau komen-komen yang terdapat dalam blog ini.

Permohonan maaf ini dibuat dalam keadaan sedar tanpa dipengaruhi oleh pengaruh alkohol ataupun dadah berbahaya yang lain.Memang diakui bahasa yang kachang gunakan dalam blog ini sedikit kasar dan penulisannya mungkin mengganggu perasaan orang lain.Dengan ini diharap pihak yang terasa hati menerima permohonan maaf dari kachang dengan seiklas hati.

Sekian terima kasih.


Toink..toink..toink~
*Ayat sedikit skema kerana entry kali ni super duper cyez.
*Entry seterusnya akan klua sendirik jam 11pagi.Skodeng la kalu minat..

Yang Memohon Maaf







10 comments:

rizal jabai April 19, 2010 at 2:49 AM  

tiada maaf bagimu..

wahh ayat femes tuh..hehe

sori ye guro je..hee

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 3:21 AM  

Rizal Jabai: Tiada maaf bagiku?Huaaa..sedeh3.Hahaa..relax bro.gurau senda amalan mulia.lalala~

.::WaNiE::. April 19, 2010 at 7:47 AM  

saya tak nak maafkan

kalau nak suruh sy maafkan

belanja saya macaroni cheese kenny rogers.

eh tu dah jadi xikhlas kan

hahaha

Alynn Notnot April 19, 2010 at 8:21 AM  

bro ade org sound lu ke? kalo nk banding gua rase entri gua lagi pedih menyengat sbb gua byk sound org je dlm entri gua. gua enjoy je baca blog lu. ;)

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 9:01 AM  

Wanie: Wahhh..siap ada syarat plak.hahaa..

Alynn Notnot: Tak semua orang suka entry kita beb.Mungkin ada jugak yang terasa ati..

padin April 19, 2010 at 8:02 PM  

wuit, ape kes? haha entri kau best jek.. hehe suka tak suka tu adat la, variasi kan.. teruskan usaha bro, aku suke bace penulisan kau hak hak

Yatre Hayati April 19, 2010 at 8:19 PM  

eh eh..nape ni....seronok jer baca entry2 kamu...tape la...saya tak maafkan kamu sebab kamu tade buat salah pown..lalala

majulah kacang untuk negara !!!

sugar2 kapas strawberry April 19, 2010 at 10:09 PM  

no hal la kachang..
juz b yourself k.. ;)

kaChaNG_dEwa April 19, 2010 at 10:18 PM  

Sugar2 kapas: orait..teruskan menules

kaChaNG_dEwa April 20, 2010 at 5:58 PM  

Padin: makaseh bro sudi baca hasil merapu gua.hahaha..

Yatre: seronok?harap-harap semua seronok.kalu ada sesapa yang tersinggung kachang minta maaf

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP