6 Pack Abs..Badan Ketol-Ketol

>> Sunday, March 14, 2010

Salam blogger..Korang tengok gambar mamat kat sebelah ni.Mesti ramai kan jantan-jantan kat luar sana yang ngidam nak body camni.Tanpa segan silu aku pon nak ngaku beb yang aku pon teringin nak dapat body camni.Ada 6 pack abs.huhuu..Tapi malang dari dulu aku usaha sikit pon tak nampak hasel.huhh..Camne la nak nampak hasel,g gym pon malas..Tido je kuat.



Teringat kat member dulu.Nak sangat body cam Fahrin Ahmad dia sanggup beli susu apa ntah yang harga ratus-ratus ringgit tu.Minum banyak mana pon kalu malas g gym bila la nak klua otot-otot tu.haishh..buat perabis duit PTPTN jek.Tapi takpe la..Dah minat punya pasal dia beli gak.Tu pon last-last dia jual balik kat junior dia.Sengkek takde duit.hahaa..Tak sempat aku nak tengok otot dia.



Persoalannya napa jantan-jantan semua nak body camni?Adakah dorang akan nampak lebih cun/sexy kalu ada body camni?Adakan body camni jadi tarikan golongan wanita?Aku pon tak tau napa..Korang je boleh jawab segala persoalan ni.



Pernah gak aku bertanya kat seorang gadis (GF gua) nak tak kalu aku ada body camni.Sepantas kilat dia jawab taknak.Haishhh..Aku tanya la balik napa tak nak.Pastu jawapan yang sedikit bernas klua kat mulut comel dia tu.Dia takot nampak lebih kerdil je kalu diri sebelah jantan body camni.Yelaa..tuan badan kecik je.Kalu diri ngan orang body camni mesti la lagi kerdil.Plek jugak..bukan besar mana pon body camtu.lain la kalu body camni..

|

|

|

|





Sebelun aku stop mengarut kat sini..Satu persoalan lagi aku nak tanya kat korang semua.Korang nak tak kalu awek korang pon teringin nak ada body camni?Kalu stakat baru nak pasang niat tu takpe la..Ni yang dah ada body camni.Apa komen korang..?







12 comments:

yatee March 14, 2010 at 2:13 PM  

wahahaha aku tak kisah lah ada dapat suami body ketul,
terima je seadanya..
aku takleh terima ar perempuan badan ketul gitu,
ketul lemak sikit2 pon ok lagi lah dari ketul cenggitu sekali bapak huduh haha

Alynn Notnot March 14, 2010 at 3:33 PM  

hahaha, gua tak minat la laki camni. rasa cam takot lak. sekali kena lempang, mati gua terus berbuih2 mulut :)) hahaha, gua pun takmao, sama cam gf lu, tapi gua punya alasan, gua dah terima fizikal dan rohani VIP gua seadanya, and gua taknak beliau ubah apa apa pun! :)

kaChaNG_dEwa March 14, 2010 at 3:48 PM  

Yatee:kalu pompuan yg ada 6 pack abs pon cun gak kan.tapi jgn la besar bagak cam dlm gmbr tu.huhuu..ala2 J-Lo sket.ahakzz..

Alynn:hahaa..kalu ko tak nak kena lempang ko wat la body camtu jugak.baru balak takot nk men2 ngan pompuan lain.kan..kan..kan.dia nak lempang ko pon takot.miahahaa..

shaa March 14, 2010 at 11:19 PM  

hurm.
as for me, laki yg ad six pack ny, lbey tahan r.
yaww.. haha!
plus, ada muscle.
kira taf r.
haha! cm fahrin ahmad.

oke what??my bf-to-be ad muscle, tpi 6 pack xd. tpi muscle dy bknla npk sgt pn. huhu.

nway, len org, len pendapat.
jgn taf gler2 mcm pix at the bottom tu sudahh..
seramm lak.

Yatre Hayati March 14, 2010 at 11:33 PM  

uish..x minat la badan cenggini..ahaks..tapi Fahrin Ahmad je i suka. !!

kaChaNG_dEwa March 15, 2010 at 7:08 AM  

Shaa:hahaa..yang sedang2 cukup la kan.kalu dah besar bagak tu dah cam KING KONG kachang tengok.huhu..

Yatre:suka Fahrin Ahmad pon sebab dia ada body camni kan?Al0oo..malu-malu plak.hahaa..

@juera March 15, 2010 at 10:39 AM  

miahaha..ak x ske sgt lelaki bdn ketol cm sazali samad..ckup la bdn cm anuar zink..miahaha..suka noks!!

|| NaFiRaa || March 15, 2010 at 11:02 AM  

haih!!! x moh eh sis bodi cam tuh!! sendirik tgk pon geli!! kalo lelaki tu nampak gak machonye kalo pompuan!! hishhh!! buruk eh!!!

kaChaNG_dEwa March 15, 2010 at 12:49 PM  

@juera: hahaa..lain orang lain cita rasa kan

Nafira: ahakzz..pompuan memang tak cun kalu camtu.siket2 je kat perot jadi la..cam j-Lo

MissXYZ a.k.a Abaikan March 16, 2010 at 1:02 AM  

ske tgk org bina bdn
tp x ske de BF cam tu..
terbayng ninja turtle wahahaha

cikTi March 16, 2010 at 8:59 AM  

buroklah kalo bketul2,.

biasa2 pon dah ok dah,.,

gentleman yg pnting,.

1st tym dtg sinih,.
tima kasih sudi jenguk blog cikti,.

kaChaNG_dEwa March 16, 2010 at 9:26 AM  

MissXYZ: Miahahaa..comel ape ninja turtle

cikTi: yehuu..thx sudi singgah & polow.tapi salman khan tak burok pun kan ketol-ketol?encem lagi ada

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP