Akademi Fantasia 8 Vs EPL (Chelsea)

>> Friday, March 19, 2010



Vs





Huaaaa....!!korang pon tau dah kan AF8 dah start.Ni mungkin saat-saat yang dinanti oleh peminat setia rancangan nih.Tapi ingat beb..bukan semua orang nanti-nantikan saat nih.Terutama skali kaki bola cam aku.Sedeh beb bila sorang kaki bola lawan ngan 5 peminat setia AF kat umah ni.Sah-sah la kalah kalu ikot majoriti.


Nak kata aku benci AF ni takde la benci.Nak kata suka pon tidak..Kalu dah adek aku bukak aku layan je la.Nak wat camne..Ayah aku pacak 1 je kuali ASTRO.Ayah aku takpe la..pas training RUGBY hujung minggu trus melekat kat warung nengok bola ramai-ramai.Yang aku kat umah ni apa kes..Melepas la kalu ada game best.huhuu..


Napa la ASTRO tak buat siang je AF ni.hahaa..Buat la kelainan sket untuk musim ni.Mesti gempak kan.Orang kat MALAYSIA ni kan suka benda yang lain daripada yang lain.Adek aku tak kesah pon kalu buat siang(yeker..?)..Aku lagi la suka.haha..Korang plak camne?Kesian la beb ngan kami kaki bola ni.


Kadang-kadang takmo ngalah jugak kalu CHELSEA men malam konsert tu.Aku suroh dorang tengok ulangan jek esok.miahaha..kena kejam sket beb.Baru boleh kalahkan majoriti.Apa-apa pon aku terima je nanti MAJORITI menang ke AKU yang menang.huhh..







Awek AF yang gua rasa paling cun.ahakzz..











24 comments:

mizamija March 19, 2010 at 8:54 AM  

pa ble wat..
kat rmh aku pun..
jap nengok af jap nengok bola..
urmm.pa kate..ko ekut bapa kaw tguk kat warong.hihihi.

kaChaNG_dEwa March 19, 2010 at 9:03 AM  

Nur_solehan: Rumah ku SYURGA ku..takmo la nengok kat warong.nak nengok kat SYURGA.miahahaa..

rutikeben March 19, 2010 at 9:45 AM  

senang jak pok...

ko ambk jak remote ya,tuka cenel sport..

pasya ko amalkan nyebut ayat tk..

"esok ada ulangan af ya bah..."

insyaallah pminat2 af ya akan masok lam bilit sambel ngempas pintu...wahahahahahaha

yes aku dah jd antara yg terawal komen..

anak manok suka bekokok,
selamat pagi pok~

kaChaNG_dEwa March 19, 2010 at 9:49 AM  

Rutikeben: adess..mun 5 orang ya madah balit kat aku esok pon ada ulangan bola ya.camney ku nak jawab.haha..

Alynn Notnot March 19, 2010 at 10:37 AM  

gua benci AF :))

Felicia F. Ramzi March 19, 2010 at 1:50 PM  

duhal AF dah setat?
sejak bila?
hahaha.. sik tauk pun.. bukan peminat tegar AF.
cayak sik even di rumah kmk tok pun, my mom and sis in law sik berapa ndiat AF and sangat sik kisah mun duduk sama ndiat bola..masyuk

kaChaNG_dEwa March 19, 2010 at 2:03 PM  

Alynn: Gua mencik MAWI.erkk..marah plak pminat dia nanti.hahaha..gua shayang ZIZI AF7.hoho..

Felicia: Sminggu dah deng mun xsalah mek.kat umah tok rami gilak pminat.tpaksa la mek ngalah.huhuu..

rutikeben March 19, 2010 at 7:30 PM  

buk sda ku eh..ku knal sorang gk..kali tk cnfirm btol kacang..hahahah

cekgu felicia eh..smk simanggang nak?

kaChaNG_dEwa March 19, 2010 at 8:04 PM  

Rutikeben: ko diam cney pok?Sri Aman ka?

Lelaki Ini March 19, 2010 at 10:03 PM  

suke af!!

Kapten March 20, 2010 at 2:50 AM  

pg tgk kat mapley jer lah
hehe

kaChaNG_dEwa March 20, 2010 at 8:06 AM  

Ghostone: suka?tengok ulangan boleh?aku nak tengok EPL live.hahaa..gurau bro

Luffy: kalu FINAL UEFA baru best tengok kat lua.tengok ramai-ramai

meng March 20, 2010 at 1:05 PM  

biase la 2..aku pun slalu jgk jd kes cm2..
lg2 klu sedara2 aku sume dtg umah aku..mmg ssh la nk tgk bola..
kkdg 2 kne la g umh sedara aku kt blkg plak..

kaChaNG_dEwa March 20, 2010 at 1:28 PM  

Meng: hahaa..kalu sedara datang sini jugak memang xda harapan la aku nak nengok bola

Ija March 20, 2010 at 8:40 PM  

salam tn rumah...

aku x penah layan af dulu..kini & ...

ko penyokong chelsea ke...aku liverpool

kaChaNG_dEwa March 20, 2010 at 10:41 PM  

Woody: Yup3..tapi out dah UEFA.haram tol..tapi takpe.tak kan nak menang je smua game.mesti ada kalah gak.adat men bola..arini gua tpaksa layan AF.huhh..

Yatre Hayati March 21, 2010 at 12:19 AM  

hok alah..kesiannya...susah2 hang amek kuali, jer la taruk kat bumbung...=P

Cik Jari March 21, 2010 at 3:33 AM  

haha,
tak best la nengok ulangan...
yeah,
tulun tengokkan chelsea berlawan ye..bg sokongan kuat2 sket kat the blue.....:)

blah MU,
Welcome to the TOP dear chelsea

kaChaNG_dEwa March 21, 2010 at 7:41 AM  

Yatre: hahaa..kuali ada satu jek.kang nak goreng telo camne plak

Jari: miahaha..kalu orang kuat MU baca ni memang bikin panas je.fahan-faham je la ngan penyokong MU ni.mana mau kalah..dorang je nak menang.

M!Er4N March 21, 2010 at 7:07 PM  

apa susah bro..jom lepak mapley la..lgi best..tgok rmai2

miss lolly a.k.a luvfareda March 21, 2010 at 11:08 PM  

zizie ke paling cun kat AF ?

orang lain kowt~

kaChaNG_dEwa March 22, 2010 at 9:09 AM  

Miss Lolly: hahaa..kalu mata ni nengok ZIZI la.ada orang lain ke beb yang lagi cun?lalala~

Nazatul shima March 23, 2010 at 12:15 AM  

af tak bez!!!tapi suke iwan tu!hihi..

kaChaNG_dEwa March 23, 2010 at 9:43 PM  

Cma: memang tak best pon beb.kachang tengok pon sebab terpaksa je.huhu..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP