Al-Fatihah..Mejar Zulrihan Jusoh Tekorban

>> Thursday, March 25, 2010

Al-Fatihah..Mejar Zulrihan Jusoh telah terkorban apabila pesawat latihan jenis Pilatus PC-7 yang diterbangkannya jatuh semasa lintas hormat perasmian konvokesyen UUM yang ke brapa ntah..Majlis Konvokesyen aku tu beb.huhuu..Kesian betol.

Aku nak cakap banyak pon tak reti coz aku takde kat tempat kejadian.Tapi pas aku tengok vdeo time dia jatoh tu seram plak aku ghase.Huhuu..Apa-apa pon korang tengok je la vdeo saat-saat akhir sebelom kapal terbang tu jatoh.



*Sama-sama la kita sedekah Al-Fatihah & bertafakur untuk pilot ni



6 comments:

.::WaNiE::. March 25, 2010 at 6:37 PM  

al fatihah

Felicia F. Ramzi March 25, 2010 at 8:14 PM  

kesian o..
baruk kak nangga berita tek

Anonymous March 27, 2010 at 6:58 PM  

Konvokesyen y ke 23...
tahniah sbb dah konvo..

mejar meninggalkan 3 org ank beserta balu seorang di mana anknya y kcil baru berusia 9 bulan..

al-Fatihah..

::cdot the dot:: March 27, 2010 at 10:18 PM  

alfatihah.....aduyaiii...ramai dah pergi semenjak 2 menjak ni...

Nazatul shima March 29, 2010 at 12:11 AM  

al fatihah..takziah buat keluarga mangsa..:(

kaChaNG_dEwa April 11, 2010 at 10:04 PM  

KENGKAWAN: semoga roh arwah aman di kalangan orang yang beriman.AMIN..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP