Kawan Main Gila

>> Saturday, March 6, 2010

Salam blogger.gud mownink..!!ceriakan hari mu dengan membaca entry ku lagi.uwerkkk..Sudi ke korang nak baca dongeng aku nih.Ahakzz..Dongeng tak dongeng jugak la.Setiap entry aku bagi bukti k.Siap ada gambar lagi.Kali ni bukti Vdeo plak..Vdeo apa?korang layan je..Ni betol-betol bikin malu masyarakat.



Berbalik pada tajok entry.Wahhh..Ayat tak bleh bla ni.Ahakzz.. Aku nak story sket kenangan lama kat korang.Aku diperdajalkan oleh kawan sendiri..Mentang-mentang dia pengarah projek.Aku lak jadik bahan tuk meriahkan majlis..Malam last program tu ada wat BBQ sket..nak kata sket takde la sket jugak.300 lebih gak manusia yang datang.Boleh plak dia main gila.Panggil nama aku naek pentas.Kalu naik je takpe la beb.Ni siap suruh karaoke..Aku punye la serabai time tu pas bakar ayam.



Kalu serabai je takpe la..Ni dengan suara yang ntah apa-apa.Naseb baik dia suruh duet ngan sorang awek cun..Kalu solo memang tak bebunyi la malam tu.miahahaa..Time tengah best-best melalak layan suara yang ala-ala katak puru,kawan aku yang sama-sama bakar ayam tadi plak kena geget lipan.Agak-agak lipan tu terseksa kot dengar sora aku.huhuu..Sebab tu dia ngamok.Kesian kat member tu..



Tak mo cakap banyak,korang saksikan vdeo nih..Jangan kutok-kutok plak suara gua.Gua ada 300 peminat beb.miahahaa..





korang banding plak ngan vdeo bawah ni.Mana lagi best..??









*Walaupun dah kena bahan & diperdajalkan..aku masih nak berterima kaseh kat kawan yang memperdajalkan aku tu.Sebab dari kejadian ni la aku dapat usha awek dengan senang ati..Sebab dah pemez.Miahahaa..



8 comments:

Felicia F. Ramzi March 6, 2010 at 9:21 AM  

kmk suka karaoke..:)
tapi sikpat selalu, sakit tekak, ilang sora..

anyway, kelak kmk diat vid ya k..tengah ada keja..and also, salam perkenalan

kaChaNG_dEwa March 6, 2010 at 10:25 AM  

ahakzz..kmk xbrapa nak minat menda camtok.sora xbrapa nak bez.uhukk..uhukk..ujan ari lak.salam kenal jwak sist

miss lolly a.k.a luvfareda March 6, 2010 at 4:34 PM  

kamek sukak duak2 videok tuk. kamek sukak videok kitak. KHAKHAKHAKAH.

kaChaNG_dEwa March 6, 2010 at 5:01 PM  

miahahaa..miss lolly.tetiba lak jd org sarawak.amacam..cnfrm hujan lebat dah kan dengar suara kachang.hahaa..takde la kemarau lagi

Alynn Notnot March 6, 2010 at 6:25 PM  

hahah!meh sini gua mintak autograf lu!kata femes!

kaChaNG_dEwa March 6, 2010 at 7:40 PM  

nak ke?boleh copy paste..bawah entry ada.miahahaa..

jimie March 11, 2010 at 9:40 PM  

kt mne ko karaoke nie kacang?

ak tgk cam kt klj ak dulu jer...

kaChaNG_dEwa March 11, 2010 at 10:40 PM  

Perpustakaan Sultanah Bahiyah (UUM).gila baban time ni kena bahan..naseb abek kawan sendiri.kolej ko kt mna?

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP