Bapok ohh Bapok

>> Wednesday, March 10, 2010





yehuuuu..!!salam blogger skalian.Arini nak cerita pasal BAPOK/PONDAN..Tetiba plak kan cerita pasal bapok.Kang mampos plak blog aku kena serang dek persatuan PONDAN seMAlaysia.huhuu..



Kalu aku tak terangkan pon korang paham kan golongan PONDAN nih camne.Bukan apa beb..aku rasa cam kesian plak kat golongan wanita nih.Dah la golongan lelaki kurang..Tambah plak yang laki pon nak blagak jadi pompuan.Kan pembaziran namanya tu..Kesian kat pompuan yang ramai-ramai ni jadi ANDARTU.



Nak kata aku ni ANTI-PONDAN takde la (ayat takot kena serang dek pondan).Geli sket-sket je.hahaa..Kalu yang lembut tapi nafsu JANTAN tu takpe la beb.Ni yang dah nafsu songsang ni yang wat aku geli.Pernah gak aku terskodeng golongan ni romen-romen.Siap geget-geget leher lagi.Adess..Tak geli ke beb.Aku tengok pon geli..Laki sama laki men geget-geget.Kang kena panah dek petir baru tau.



Aku tak boleh la nak bagi nisbah laki ngan pompuan kat Malaysia ni coz tak jumpa data..Tapi korang boleh tengok sendiri kan.Toleh kiri pompuan..toleh kanan pompuan.Tengok je la kat tempat korang blajar.Ramai pompuan kan..Kalu ada sorang je laki kat situ memang jadi rebutan dah walaupun tak ensem mana.Mana taknye..daripada dok single baik rembat je.



Aku rasa la kan..Golongan LESBIAN wujud pon sebab masalah kalum lelaki dah hampir pupus kat muka bumi ni.Kesian betol..So camne nak atasi masalah ni?Sanggup tak korang bermadu bagi elak daripada kaum korang jadi LESBIAN or ANDARTU?Kaum BAPOK plak..Bila lagi korang nak sedar diri?Tau tak perbuatan korang ni satu pembaziran..Membazir zuriat masa depan.Huhhhh..ceramah plak



*Gambar dari Buaya-Merah





8 comments:

F I T March 11, 2010 at 12:50 AM  

ish gambar atas tu takleh tahan a..gelimat mat mat..hahaha

Tips Buat Freshie Nuffnanger! Jom Muhasabah Survey Nuffnang Korang!

zoul March 11, 2010 at 2:12 AM  

Perghhhh..!! gambar yg dua org tu.. fuh buat aku berpeluh deh.. dia punya bont** mengancam betul.. hi hi

kaChaNG_dEwa March 11, 2010 at 7:00 AM  

FIT:miahahaa..kalu time makan dorang lalu depan aku wajib kena simbah ngan sup panas ni bro.hahaha..

Zoul:adesss..

samanosuke_04 March 11, 2010 at 4:31 PM  

aku sanggup bermadu demi mengurangkan bilangan lesbo2 di tanah air.. tapi hot arrr gambar lesbo yang ko letak tue.. cambest gak kalo semua pompuan lesbo.. HAHA!

Felicia F. Ramzi March 11, 2010 at 4:44 PM  

yang kita g skodeng pondan kenak?
hahaha ..ooo ada niat ooo

kaChaNG_dEwa March 11, 2010 at 5:30 PM  

Samanosuke:miahaha..buang tebiat nak tengok smua lesbo.hahaa..

Felicia:haishhh..xda niat aie.TERskodeng jak.wakakaa..

Cik Cinta March 17, 2010 at 1:14 PM  

xminat pom(pompuan kategori lelaki) xminat jan(jantan kategori wanita)

mudah2an mereka kembali ke pangkal jalan.. oh tuhan kembali kan lah kaki2 mereka agar mereka dapat mengenal langkah mereka dahulu.. oh tuhan ambil lah kekeliruan gender mereka.. oh tuhan tanamkanlah sifat malu mereka diantara satu sama lain.

daffi April 2, 2010 at 10:18 AM  

pe hal la ko skodeng je beb...
nape tak join sekali..kihkihkih
mcm ade niat je mamat ni maok skodeng2..

keja dia kat uum dolok memang skodeng jak...heheh..
keja part time n hoby masa lapang..huahauhaua

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP