Muhamad Adam Haikal Jalil

>> Tuesday, March 16, 2010



Biodata:

Muhamad Adam Haikal Jalil,6 tahun



Kes:

Hilang kira-kira 6 petang, 13 Mac 2010.

ketinggian kira-kira empat kaki (1meter lebih)

berkulit cerah, berambut pendek

parut di dahi dan lenggan kanannya.

baju biru lengan merah,seluar jeans panjang, berselipar

Lokasi terakhir:

Blok 98-03-01 Flat Sri Kota,

56000 Bandar Tun Razak

Kuala Lumpur





Perhatian..!!Korang pernah tengok gambar ni?Pernah dengar kes ni?Korang nak ke kalu keluaraga terdekat korang jadi cam budak ni?waaaaahh..banyak giler soklan.Bajet cam korang jawab je.hahaa..



Ni syukur la budak tu dah jumpa balik..Kalu tak jumpa balik camne?Kalu jumpa pon tapi jasad je yang ada apa guna?Tengok cam kes Nurin Jazlin..Cakap banyak pon tak guna beb.



Kalu korang tak nak benda ni jadi kat keluarga terdekat korang,pandai-pandai la jaga k..Kalu anak-anak g main kat taman tak salah pon kalu korang g temankan.Jangan bia main sorang-sorang..Kang ilang baru nangis air mata darah.



Bukan niat nak salahkan sapa-sapa dalam kes yang lepas.Just nak beringat je sebelum terkena..Walaupon aku ni takde anak lagi tapi aku ada adek kecik.Nak kata kecik sangat tu takde la..Sama-sama la kita beringat k.Adios..





13 comments:

.::WaNiE::. March 16, 2010 at 9:13 PM  

kuceng tak balik sehari pun aku nangis sedu sedan

kalau anak sendiri..eiii

anak buah pun aku xlepas main sorg2

eiiii takut takut sekarang ni pantang lepa jek

Alynn Notnot March 16, 2010 at 9:23 PM  

naesb baik jumpe! alhamdulillah. nanti lu dah kawen, jage anak lu elok2 ;)

kaChaNG_dEwa March 16, 2010 at 10:11 PM  

Wanie: hahaa..kuceng tak balik tu ada sebab la beb.dia nak g kawen.hahaa..

Alynn: hohoho..semestinya.insyaALLAH..kalu buleh aku buat je Disneyland kat dalam umah.baru dorang xmen kat lua.hahaa..

Kapten March 17, 2010 at 4:12 AM  

hilang kemana budak tu?

kaChaNG_dEwa March 17, 2010 at 6:55 AM  

Luffy :ermm..ntah la beb.nengok berita semalam dapat tau dah jumpa balik dah.kachang tak clear kat mana jumpa budak tu.tapi budak tu hilang time main kat taman dekat umah dia la.Taman permainan Perumahan Awam di Pangsapuri Sri Kota, Cheras

::cdot the dot:: March 17, 2010 at 9:56 AM  

takut aku la dgr budak ni hilang...klu jd kat anak2 aku, mmpos laki aku siat 18 kulit itam aku ni..klu aku hilang takpe, laki aku senyum jek..

kaChaNG_dEwa March 17, 2010 at 11:16 AM  

Cdot: hahaa..napa nak senyum lak sis?mana tau dia meroyan..pandai-pandai je cakap senyum.ahakzz..

Mimie.Candy Cane March 17, 2010 at 12:54 PM  

nasib baik jumpe balik..org kite ni tak serik2 la..

Mimie.Candy Cane March 17, 2010 at 12:58 PM  

btw,i like this blog.follow u..

Nazatul shima March 17, 2010 at 1:06 PM  

orang jumpe die kat mane ni???shima tak tgok tibi la...ehehee...

kaChaNG_dEwa March 17, 2010 at 1:33 PM  

Mimie: Tu la pasal..skarang tak macam dulu.time budak-budak bebas je nak main sana sini.ronda-ronda nek beskal.skarang banyak dah kes ilang-ilang.so kena ati-ati la.btw..thx polow

Shima: Kachang pon tak pasti.Tau-tau je dah jumpe balik.huhu..ada orang bawa dia balik umah kalu tak silap.ntah..tak clear jugak.blogwalking time tu.hehe..tv pon tak dengar sangat

ika honey bunny March 20, 2010 at 11:14 AM  

huhu, akan ku jage anak aku betul2.. insap2.. (bajet cam da ade anak jap)

kaChaNG_dEwa March 20, 2010 at 12:30 PM  

Ika: hahaa..kalu xde anak jaga la adek2.sapa-sapa la..bukan budak2 je orang nak amik skarang ni.mak budak pon boleh jadi jugak.bawak lari g LOMBOK.hahaa..

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP