Gadis Ayu Berbulu Ketiak

>> Wednesday, March 3, 2010

Salam blogger..!!Gud munink.Ahakzz..Apa punya tajok la kali ni si kachang nak cerita.Pelek-pelek je..Gadis ayu berbulu ketiak.Uwerkkk...Takde tajok lain ke si kachang ni nak pilih.Apa-apa pon korang layan je..Ni kesah benar beb.Takde yang benar selain yang benar-benar belaka.



Waktu kejadian area kul 8.30 pagi..Cam biasa pagi-pagi aku kena anta adek gi kerja.Maklumla..aku kan SUPIR (driver) kat umah ni.Sementara nak dapat keja elok aku jadi supir je dulu.Makan elaun bulan-bulan dari ayah aku.hahaa..Alang-alang dah klua tu aku singgah la kedai..Beli menda sket tuk bekpez jap lagi.MAGGI kari & susu MAGNOLIA je.Slera orang bujang..



Mesti korang tertanya-tanya..apa plak kaitan jadi supir,beli MAGGI and bla..bla..bla ngan GADIZ AYU BERBULU KETIAK kan.Haa..ni nak story sket kat korang.Aku slalu sangat dah jumpa menda pelek camni.Bukan bermaksud aku suka skodeng k..Kes tak sngaja jek.Ahakzz..



Time kat kedai tu ada la sorang minah ni.Cun gak la..Sedikit cekci ngan baju tak berlengan.Dia nak beli roti..roti apa tu aku tak ingat dah.Kesian plak aku nengok dia tlompat-lompat,tjengkek-jengkek nak amik roti tu.Yang tauke kedai ni letak tinggi-tinggi lak watpe..Ksian je nengok minah comel ni.



Dalam usaha beliau untuk mendapatkan roti beliau tu la aku ternampak kejadian aneh ni.Aku ingatkan rambutnye yang chantekk..tapi sangkaan ku silap belaka.Tu adalah bulu ketiaknya yang halus.huhuu..Muka cun tapi berbulu ketiak.Merosakkan pemandangan jek..Disebabkan aku ni jantan yang berhati mulia,aku nengok je la gelagat minah tu.Hahaa..Nak tolong nanti takot aku tergelak plak depan muka dia.



Kalu nak cerita kesah lain takot panjang sangat plak nak tules..Yang pastinya ni bukan kali pertama aku nengok kejadian aneh ni.Huhuu..Korang pernah tak?plek kan..nak pakai cekci tapi bulu ketayak tak buang.Buang la sket bagi kemas..Kalu bulu kaki boleh buang napa bukan bulu ketiyak.Komen sket para GADIZ yang baca entry ni.Hahaa..Jangan malu jangan segan.





19 comments:

yus March 3, 2010 at 11:22 AM  

eeee... gelinya dengar, xyah lah pakai seksi2 nie xde paedah. temgok skarang dah malu.. saper malu kaum kita juga

ejaa March 3, 2010 at 11:49 AM  

hahahaha.
ejaa mmg x kai bju xde lengan ni.hahaha :)

Alynn Notnot March 3, 2010 at 12:29 PM  

x pena pakai baju gitu. wahaha.klaka la cite ni! :))

mizamija March 3, 2010 at 12:43 PM  

hahaa!!
aku pnh jg mngalami situasi gne..
memg trgelak abesh smpai bf mrh..
sbb mgata orng..hehee.
tpklu diekutkn btl jg..
sapa suh sexy2...

kaChaNG_dEwa March 3, 2010 at 1:38 PM  

Yus:Hahaa..gengar je dh geli.belom llagi nengok.huhuu..

Ejaa: Gudgurl..kalu nak pakai gak pastikan tak jadi cam minah dalam cita nih.hahaa..

Alyn: Ni kesah sedeh la..bukan klaka.miahahaa..

Nur:Ko ni gelak agak2 la..kecik ati orang tu.hahaa..len kali kalu jumpa ko g tarik sehelai.huhuu..

kisah permaisuri berangan March 3, 2010 at 4:45 PM  

beyonce penah tertangkap melambai tangan sambil menampakkan ketiak yg berbulu tak bercukur yg turut melambai sama pd peminat2nya...huhu.....

kaChaNG_dEwa March 3, 2010 at 8:17 PM  

anak ain: hahaa..tu pon kachang ada nengok.tapi kalu beyonce kachang bagi pengecualian la.wakakaa..sebab dia tlalu amat sangat cun skali.wahhh...

TeRRoRRiZZ March 3, 2010 at 9:22 PM  

tak per kalo ader bolu futiak...
tapi kalo panjang tu jangan pakai baju pendek la....
perpacak la dier...
hahahahah........

F I T March 4, 2010 at 1:31 AM  

ish ish sensitifnya mata bro haha jaga-jaga mata tu :P

Jom Menang RM10,000 dari AmBank Dengan Bermain Game Permainan Kehidupan Yang Mudah!

kaChaNG_dEwa March 4, 2010 at 9:12 AM  

RIZZ: Ahakzz..tu la pasal.kalu yang jantan camne lak RIZZ?tak kesah kan..dorang ni memang terkenal ngan menda nih.miahahaa..tapi kachang takde k

FIT: bro FIT..pompuan cun memang menjadi tarikan.Atas bawah tengok..yang pasal bulu ketiak ni kes tak sngaja jek.hahaa..niat nak nengok muka.last2 terfokus pat lain.huhuu..

F I T March 4, 2010 at 11:51 AM  

haha betul tu..pompuan jaga-jaga..jangan pakai baju takde tangan :P

Miss D March 4, 2010 at 12:34 PM  

hahahaha....giler kot...keh3...

kaChaNG_dEwa March 4, 2010 at 2:19 PM  

FIT: Jaga2 sebab takot nampak bulu ketiak ke jaga2 takot kena skodeng ngan kachang?hahaa..

B.P.T:ahakzz..ksian minah tu..dia tak gila la.normal..

HaSalam March 5, 2010 at 11:17 PM  

ko untug tgok masa org2ambik roti.. aku leh plak nmpk masa tengah makan.. dh la makan mie.. ya ampun... sampai skrg loya2...

kaChaNG_dEwa March 6, 2010 at 12:40 AM  

adess..btambah-tambah la slera time tu kan bro.hahaa..ksian kat ko.rambu ramba plak tu

shilang00 April 27, 2010 at 10:57 AM  

prihatinnye sampai nampak buluketiak orang.. haha

kaChaNG_dEwa April 27, 2010 at 10:55 PM  

Shilang00: Haha..kes tak sngaja la.bukan nak sangat pon tengok.huhuhu..

Mut Ohio June 25, 2010 at 1:49 PM  

HAHA. malu je. .tu lah pentingnye tutup aura. kuikui.

Mod Freez July 3, 2010 at 7:53 AM  

eww..bushuk...

  © Blogger templates Inspiration by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP